MISC |
-
より効果的な英語語彙指導の方向性を求めて : 高等学校英語検定教科書の談話分析を通して (赤﨑眞弓教授 退職記念号) 稲毛 逸郎,遠藤 真紀 長崎大学教育学部紀要 = Bulletin of Faculty of Education, Nagasaki University 4巻251頁-261頁 2018年02月
-
コミュニケーション活動につながる英語の文法指導 ―中学校で習得する現在および過去進行相、動名詞、分詞形容詞の用法に関して― 本村 洸樹,松元 浩一,稲毛 逸郎,池田 俊也,呉屋 博 教育実践総合センター紀要 16巻230頁-239頁 2017年03月20日
-
英語の発信力につながる文法指導について : 中学校検定教科書の談話分析を通して 稲毛 逸郎 長崎大学教育学部紀要 = Bulletin of Faculty of Education, Nagasaki University 1巻139頁-152頁 2015年03月
-
英語スピーキングの評価方法についての実践的研究--評価数値の統計的標準化についての検討(2) 稲毛 逸郎,Lawn Etsuko,Lawn Murray 長崎大学教育学部紀要 教科教育学 50巻50号109頁-123頁 2010年03月
-
Wheter Tis Nobler to Normalize II Itsuro Inage,Estuko Lawn,Murray Lawn Bulletin of Faculty of Education, Nagasaki University 50号109頁-123頁 2010年
-
Wheter Tis Nobler to Normalize II 稲毛逸郎,ローン悦子」「ローンマリー」 長崎大学教育学部紀要 教科教育学 50号109頁-123頁 2010年
-
Whether tis nobler to normalize: increasing inter-evaluator consistency in the evaluation of oral communication based activities 稲毛 逸郎,Lawn Etsuko,Lawn Murray 長崎大学教育学部紀要 教科教育学 49巻49号93頁-102頁 2009年03月
-
Whether Tis Nobler to Normalize--Increasing Inter-evaluator Consistency in the Education of Oral Communication Based Activities-- 49巻1号93頁-102頁 2009年
-
Whether Tis Noble to Nrmalize--Increasing Inter-evaluator Consistency in the Evaluation of Oral Communication Based Activities 稲毛逸郎,ローン悦子」「ローン・マリー」 長崎大学教育学部紀要 49巻1号93頁-102頁 2009年
-
英語スピーキングテストにおける英語母語話者と日本人の評価傾向に関する研究--面接試験と英語教育等に関するアンケートの分析をもとに 稲毛 逸郎,Lawn Etsuko,Lawn Murray 長崎大学教育学部紀要 教科教育学 47巻47号129頁-143頁 2007年03月
-
Towards a New Perspective to English Vocabulary Teaching : Based on the Discourse Analysis of English Textbooks 稲毛 逸郎,遠藤 真紀 長崎大学教育学部紀要 = Bulletin of Faculty of Education, Nagasaki University 4.251-261 2018/02
-
本村 洸樹,松元 浩一,稲毛 逸郎,池田 俊也,呉屋 博 教育実践総合センター紀要 16.230-239 2017/03/20
-
Toward an English Grammar for Developing Communicative Competence : Based on the Discourse Analysis of English Textbooks Inage Itsuro Bulletin of Faculty of Education Nagasaki University 1.139-152 2015/03
-
Whether tis nobler to normalize (2) Increasing peer-evaluator consistency when evaluating presentations in the classroom INAGE Itsuro,LAWN Etsuko,LAWN Murray Bulletin of Faculty of Education, Nagasaki University Curriculum and teaching 50.50.109-123 2010/03
-
Wheter Tis Nobler to Normalize II Itsuro Inage,Estuko Lawn,Murray Lawn Bulletin of Faculty of Education, Nagasaki University 50.109-123 2010
-
稲毛逸郎,ローン悦子」「ローンマリー」 長崎大学教育学部紀要 教科教育学 50.109-123 2010
-
Whether tis nobler to normalize: increasing inter-evaluator consistency in the evaluation of oral communication based activities INAGE Itsuro,LAWN Etsuko,LAWN Murray Bulletin of Faculty of Education, Nagasaki University Curriculum and teaching 49.49.93-102 2009/03
-
Whether Tis Nobler to Normalize--Increasing Inter-evaluator Consistency in the Education of Oral Communication Based Activities-- 49.1.93-102 2009
-
稲毛逸郎,ローン悦子」「ローン・マリー」 長崎大学教育学部紀要 49.1.93-102 2009
-
A study of native and Japanese speakers of English grading tendencies of speaking ability: based on the analysis of interview evaluations and background questionnaire INAGE Itsuro,LAWN Etsuko,LAWN Murray Bulletin of Faculty of Education, Nagasaki University Curriculum and teaching 47.47.129-143 2007/03
|