MISC |
-
Creatio and finis rerum in Thomas Aguinas STUDIA NEOPLATONICA 1, 55-64巻 2002年
-
トマスにおける創造論と事物の目的について 新プラトン主義研究 創刊号, 55-64巻 2002年
-
On the Distinction of Things-Thomas Aquinas : summa theologiae 1, g. 47- Bulletin of Faculty of Education, Nagasaki University : Social Science 59号17頁-25頁 2000年
-
A consideration of Thomas' Theory of creatio and causa finalis Bulletin of Faculty of Education, Nagasaki University : Humanities 60号1頁-7頁 2000年
-
神における関係とヒュポスタシスについて : トマス・アクィナス『能力論』q.8, a.2〜4 飯塚 知敬 長崎大学教育学部紀要. 人文科学 61巻61号1頁-12頁 2000年
-
事物の区別について-トマス・マクィナス『神学大全』第(]G0001[)部,第47問題- 長崎大学教育学部 社会科学論叢 59号17頁-25頁 2000年
-
トマスにおける創造論と目的因 飯塚 知敬 長崎大学教育学部紀要 人文科学 60巻60号1頁-7頁 2000年
-
神における関係とヒュポスタシスについて-トマス・マクィナス『能力論』q. 8, a. 2-4- 長崎大学教育学部紀要 人文科学 61号1頁-12頁 2000年
-
Virtus and habitus in Thomas Aquinas -Thomas Aquinas : summa theologiae (]G0002[)-(]G0001[), g55- Bulletin of Faculty of Education, Nagasaki University : Humanities 59号1頁-9頁 1999年
-
トマスの徳とハビストに関する一考察 -トマス・アクィナス『神学大全』第(]G0002[)-(]G0001[)部,第55問題- 長崎大学教育学部紀要 人文科学 59号1頁-9頁 1999年
-
Creatio and finis rerum in Thomas Aguinas STUDIA NEOPLATONICA 1, 55-64. 2002
-
新プラトン主義研究 創刊号, 55-64. 2002
-
On the Distinction of Things-Thomas Aquinas : summa theologiae 1, g. 47- Bulletin of Faculty of Education, Nagasaki University : Social Science 59.17-25 2000
-
A consideration of Thomas' Theory of creatio and causa finalis Bulletin of Faculty of Education, Nagasaki University : Humanities 60.1-7 2000
-
On the relations in God and hypostasis-Thomas Aquinas : Depotentia q. 8, a. 2-4- Iizuka Tomoyoshi Bulletin of Faculty of Education, Nagasaki University : Humanities 61.61.1-12 2000
-
長崎大学教育学部 社会科学論叢 59.17-25 2000
-
A consideration of Thomas' Theory of creatio and causa finalis Iizuka Tomoyoshi Bulletin of Faculty of Education, Nagasaki University. Humanities 60.60.1-7 2000
-
長崎大学教育学部紀要 人文科学 61.1-12 2000
-
Virtus and habitus in Thomas Aquinas -Thomas Aquinas : summa theologiae (]G0002[)-(]G0001[), g55- Bulletin of Faculty of Education, Nagasaki University : Humanities 59.1-9 1999
-
長崎大学教育学部紀要 人文科学 59.1-9 1999
|