論文 |
papers |
-
【訳】外国人若手研究者の滞在意向、帰属意識、ストレスに影響を与える職場環境要因 桜井雄介,メイソン・シャネン Asia Pacific Journal of Education 45巻3号711頁-724頁 2025年06月
-
【訳】日本の小学校教師が、オンライン専門研修を通じて、体育の授業に関して移民の保護者と文化的に配慮したコミュニケーションについて学ぶ 戸村賢文,佐藤貴弘,ミラー・ライアン,片岡千恵,メイソン・シャネン,岡出美則 Physical Education and Sport Pedagogy 2025年06月
-
【訳】「論文は論文?」出版物を含む博士論文を研究者がどのように審査しているかについての洞察 メイソン・シャネン,ソリー・クリスティン Issues in Educational Research 35巻1号237頁-252頁 2025年03月
-
【訳】「良い実践を模範としよう」: キャリア半ばからジャーナル記事掲載を振り返る メルガ・マーガレット・メイソン・シャネン,モリス・ジュリア Learned Publishing 38巻2号e1668頁- 2025年02月
-
【訳】6カ国における「出版による論文」の普及、促進、位置づけ メイソン・シャネン,フリック・リーゼル,カステロ・モンセラ,程文娟,チョン・シンワン,ディアズビラルバ・ローラ,ガルシアモランテ・マリナ,コン・ミンサン,桜井雄介,ショジャイイアン・ナジラ,スプロンケンスミス・レイチェル,ワイス・クリスタ Higher Education Policy 2024年12月
-
【訳】出版による論文とは何か?政策的要件と制限に関する国際的研究 メイソン・シャネン,フリック・リーゼル,カステロ・モンセラ,程文娟,チョン・シンワン,ディアズビラルバ・ローラ,ガルシアモランテ・マリナ,コン・ミンサン,桜井雄介,スプロンケンスミス・レイチェル,ワイス・クリスタ Journal of Higher Education Policy and Management 47巻1号57頁-72頁 2024年08月17日
-
【訳】博士課程教育における母親たち: 誰が気にかけるのか?博士課程の母親に対する支援の生態学的システム分析 メイソン・シャネン,ボンド・メリッサ,レッジャー・スーザン Studies in Graduate and Postdoctoral Education 15巻3号364頁-379頁 2024年07月
-
【訳】可視性(または不可視化)による排除:オーストラリアとニュージーランドの大学のキャンパスマップには、どのような子育て関連施設が表示されているのでしょうか? メイソン・シャネン,マックチェズニー・カトリーナ Higher Education Research & Development 43巻3号720頁-734頁 2024年03月
-
【訳】「西洋」と「東洋」が出会うとき: 国際結婚における馴化戦略 猿渡シャノン,メイソン・シャネン 純心人文研究 30巻13頁-30頁 2024年02月
-
【訳】日本の職場における外国人若手研究者の幸福度プロファイル:個人志向アプローチ 桜井雄介,メイソン・シャネン Higher Education 86巻1395頁-1413頁 2023年12月
-
Work environment factors affecting foreign early-career researchers’ intention to stay, sense of belonging, and stress Yusuke SAKURAI,Shannon MASON Asia Pacific Journal of Education 45.3.711-724 2025/06
-
Japanese elementary teachers’ learning about culturally responsive communication with immigrant parents regarding physical education through online professional development Takafumi TOMURA,Takahiro SATO,Ryan T. MILLER,Chie KATAOKA,Shannon MASON,Yoshinori OKADE Physical Education and Sport Pedagogy 2025/06
-
“A thesis is a thesis”? Insights into how researchers examine doctoral theses that include publications Shannon MASON,Kristin SOLLI Issues in Educational Research 35.1.237-252 2025/03
-
“I really try to model good practices”: Reflecting on journal article publication from mid-career Margaret MERGA,Shannon MASON,Julia MORRIS Learned Publishing 38.2.e1668- 2025/02
-
Prominence, promotion and positioning of the “Thesis by Publication” in six countries Shannon MASON,Liezel FRICK,Montserrat CASTELLÓ,Wenjuan CHENG,Sin Wang CHONG,Laura DÍAZ VILLALBA,Marina GARCÍA-MORANTE,Ming Sum KONG,Yusuke SAKURAI,Nazila SHOJAEIAN,Rachel SPRONKEN-SMITH,Crista WEISE Higher Education Policy 2024/12
-
What makes a Thesis by Publication? An international study of policy requirements and restrictions Shannon MASON,Liezel FRICK,Montserrat CASTELLÓ,Wenjuan CHENG,Sin Wang CHONG,Laura DÍAZ VILLALBA,Marina GARCÍA-MORANTE,Ming Sum KONG,Yusuke SAKURAI,Rachel SPRONKEN-SMITH,Crista WEISE Journal of Higher Education Policy and Management 47.1.57-72 2024/08/17
-
Mothers in doctoral education: Who cares? An ecological-systems analysis of support for PhD mums Shannon MASON,Melissa BOND,Susan LEDGER Studies in Graduate and Postdoctoral Education 15.3.364-379 2024/07
-
Exclusion through (in)visibility: what parenting-related facilities are evident on Australian and New Zealand university campus maps? Shannon MASON,Katrina McCHESNEY Higher Education Research & Development 43.3.720-734 2024/03
-
When 'West' meets 'East': Acculturative strategies in international marriage Shannon SARUWATASHI,Shannon MASON Junshin Journal of Studies in Humanities 30.13-30 2024/02
-
Foreign early career academics’ well-being profiles at workplaces in Japan: a person-oriented approach Yusuke SAKURAI,Shannon MASON Higher Education 86.1395-1413 2023/12
|